divinity original sin сброс навыков мод
[Trainer] для [64 Bit] [Trainer] для лицензии и пиратки [Trainer] для самой последний версии игры на сегодняшний день [Версия Игры ver 2.0.119.430] [Ttrainer] был проверен на 3 операционных системах, [Windows 7-Windows 8.1-Windows 10] всё запускалось и работало корректно.
[Trainer] находится в архиве, для распаковки понадобится WinRAR или WinZIP
обязательно постав те [Trainer] в исключения антивирусной программы, что-бы программа не удалила, [Trainer].
запусти с начало игру, потом [Trainer]
во время игры нажми на клавишу, указанную в [Trainer].
у кого [Trainer] не работает, убедитесь что файл запуска игры, который лежит в главном каталоге установленной игры, называется EoCApp если нет то переименуйте его на EoCApp
если [Trainer] не запускается, делаем режим совместимости стой операционной системой которая у вас установлена, [Windows 7-Windows 8.1-Windows 10]
[Trainer] нужно запускать от имени администратора, это обязательно, что-бы не возникало проблем с запуском [Trainer].
не все функции работают, очки улучшении не добавляет
Здоровье работает на паровой лицензии, причём два режима это здорово, особенно если играешь на героике (впрочем, от некоторых вне боевых моментов не спасёт ничего).
Все работает. Steam версия, enhanced edition
Guzel Эт так не полноценное бессмертие ). От взрыва и огня,яда и всего такого тебе трейнер не поможет. Ну так, я понял, но если ты сумел решить проблему, то пожалуйста ответь.
дрянь, с предметами полная путаница и ничего не работает. от яда умирают, и от своих заклинаний если случайно заденет.
Все работает только ради себя не пользуйтесь клавами 8,9 (чит на деньги), так как принцип ее работы крашит систему торговли. поясню. нажимаете на «8» и добавляете 999999 денег, после того как вы что то купите у торговца то у него деньги которые вы ему дали автоматический изменится на 999999 и удвоится, и при каждой покупке или при опознании или починке снаряжения это чсло будет складываться в прогрессии и вдобавок будет стакаться. То есть если вы 3 раза купите у торговца че нить или опознаете предмет 3 раза, у него будет 3 стака денег на 999999 и еще утроенный доп стак тобиш 2999997, и так каждый мать его раз. К концу игры у торговца будет пол инвентаря стаков денег на 9999999 и еще один стак который постоянно растет путем удвоения. Рано или поздно от космических чисел сложенных вместе программа просто будет не в силах ее удвоить и игра крашнится тем самым вы потеряете сохранение. Умные люди скажут так в чем проблема нажми на «9» и откати деньги на 1000. Тогда все стаки денег у игрока и у торговца будут заморожены на «1000» и вы не сможете ничего купить у торговца а повторно нажать на «8» (бесконечные деньги) у вас не получится. Так что советую не нажимать на 8 и 9, лучше добавьте денег через артмани и играйте
Vlados Ef у меня всё работает.
Норм тренер,но чтоб получить очки,надо апнуться.Ну и троянчик,но винда 10 гасит.
Please log in or register
To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account
The Cheat Commander (RU)
File information
Last updated
Original upload
Created by
Uploaded by
Virus scan
Tags for this mod
About this mod
Русская версия мода The Cheat Commander.
Author’s instructions
Я не являюсь создателем этого мода. Это лишь перевод. Я получил разрешение на перевод и публикацию мода. Условия для распространения и изменения такие же, как и у оригинала.
File credits
Donation Points system
This mod is not opted-in to receive Donation Points
Хотите попробовать компанию персонажей с определенными умениями/атрибутами, не тратя 15 часов на повышение уровня? Просто любите читы и хотите иметь все под рукой? The Cheat Commander позволяет просто и быстро прокачивать персонажей, получать снаряжение, книги навыков, золото и многое другое на любом этапе основной кампании!
Этот мод можно включить и отключить в любой момент кампании. Хотите достигнуть 30-го уровня и надеть эпическое снаряжение, пока корабль плывёт в Форт Радость? Нет проблем. Все, что вы добавляете или изменяете на своем персонаже останется даже после отключения мода!
Что именно умеет Cheat Commander?
— Добавить небольшое или большое количество золота
— Добавить опыт персонажа
— Установите своему персонажу определенный уровень
— Создавайте полные наборы легендарного снаряжения для вашего текущего уровня персонажа
— Создавайте предметы, такие как отмычки, руны или очищающие жезлы (жезл избавления).
— Получите книги навыков для любого типа навыков (включая комбинированные книги).
— Добавьте дополнительные атрибуты и очки талантов сверх вашего текущего уровня.
— Добавьте теги персонажей, включая теги «Герой» и «Злодей».
Полное описание доступно на странице модификации.
Установка:
Распаковать файл по пути C:\Пользователи\Имя пользователя\Документы\Larian Studios\Divinity Original Sin 2 Definitive Edition\Mods
Редактор сохранений, позволяющий редактировать как персонажей, так и их инвентарь.
Редактор на английском языке и никем, пока, не переводится, поскольку находится в стадии активной разработки.
Аттрибуты, умения, таланты и черты характера редактируются на вкладках аналогичных игровому инвентарю. При наведении на умения и т.д. появляется всплывающая подсказка с описанием (к сожалению тоже на английском).
Для редактирования списка заклинаний нажмите кнопку Skills (посередине слева)
Щелчок правой кнопкой на предметах (Edit Item), надетых на персонаже либо лежащих инвентаре, позволяет редактировать эти предметы
Editor will now work on files saved since the latest patch.
Changes:
Updated tooltips for talents and traits
Fixed issue in reading LSB files
Made it more obvious which base item and which item template are selected
Expanded level box so that it can be more easily seen on smaller screens
Re-ordered traits screen to match in-game ordering of traits
Fixed bug where new skills could not be added if the character skill list was currently empty
Added error messages for corrupt playerProfiles.lsb and missing Main.pak file
The settings.ini file is now parsed properly
Improved loading speed of saved games (significantly)
Fixed bug where editing a newly created equipped item would fail
Added additional mod templates in the item template window
Removed editing capability of many areas that should not be editable
Game data will now be unloaded properly when switching between different save files
Added new moose_settings.ini file to save data/save path information
Modified texture resizing to not distort textures when going from small to large
Added Unload button
Added progress dialogs for loading and saving
Added new «Item Template» editor
Fixed issue where character renaming would not work correctly.
Fixed editor crash bug when selecting a base item that does not have any icon information defined.
New feature «add item» (!)
Finally figured out how to generate Creator handles correctly.
Item export now uses fully affixed name instead of base name, for default file name
Added unicode support for all paths (someone please verify that this fixes the unicode issues)
«Add Item» should work fine but I didn’t test it very extensively
Added a new item «import/export» feature.
Since the item is exported in LSB format, you can use the Dev tab (this tab wasn’t meant for user consumption though and isn’t fully implemented yet) or Norbyte’s LSB editor if you want to make modifications to the item data before re-importing it.
Note that this will fail for any item that has an inventory (e.g., bags). There may be other failure cases too but in general it should work.
Game data processing has been improved and now all icon data is loaded.
As a result the initial load time is longer, but loading an individual character tab is faster.
Some tooltip improvements.
Added editor for level and available attribute points.
The «Add Item» feature is essentially done but until I can figure out how to correctly generate «Creator» item handles, it won’t be included. As such the «Add Item» function still does nothing in the release version. I’m not sure how these handles are generated but the feature will not function correctly unless this can be determined.
Added «Equipment» tab/editor
Skill editor crash fixed
Fixed a few UI issues
More tooltip improvements
Fixed issue where new game saves would cause item editing to fail
Fixed crash on mod/permboost removal
Added «Skills» editor:
-UI is very rough at the moment and I may completely redo it
-Categories might be renamed to match in-game category names
Now has an editor for traits and abilities.
No skills editor yet.
No «add item» yet.
No equipment view yet.
Various stability improvements for item editor (less in-game crashes).
Now uses RegQueryValueExA instead of RegGetValueA.
I got rid of the registry key message (this appears if you don’t have a steam installation and it can’t resolve the game data/save folder paths). If anyone knows about registry keys to find the game installation path for a non-steam installation, I can add it.
Changes:
Fixed several potential crashes
Added «Talents» editor
Added tooltips for shields
Fixed in-game crash that would often occur when changing a weapon/armor/shield’s level
icudt52.dll
icuin52.dll
icuuc52.dll
libgcc_s_dw2-1.dll
libstdc++-6.dll
libwinpthread-1.dll
license.txt
MooseEdit.exe
Qt5Core.dll
Qt5Gui.dll
Qt5Widgets.dll
accessible
qtaccessiblewidgets.dll
imageformats
qdds.dll
platforms
qwindows.dll
Has better tooltips, and decent resize functionality. Still need to work on resizing but this will suffice for now.
I fixed some various small issues with the previous version. Updated the tooltip display slightly to be more accurate.
A new feature has been added: upon selecting a base item, the item template/icon will automatically be resolved if it exists (if no such template exists for this item, it will keep the template as-is).
Icon button still does not work and I may remove it in a future release. The «icon» is actually the item template and it is much more important than just the icon. It controls the item type (consumable/equippable/etc), icon, 3d visuals, etc.
I also added the missing DLL to the zip.
I broke the mods view in alpha2: you could still see mods but the table did not list the mod bonuses. This has been corrected in alpha3.
Also fixed path resolution for save game folder.
I updated it to a new version and fixed the crash bug that I was seeing.
I didn’t look into the unicode character issue yet so that crash may still exist.
Also, the previous release was a debug build and was very large. New version is the release build which is much smaller and a bit faster.
hopefully this includes all necessary DLLs. same URL as before.
Please log in or register
To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account
Level Cap Removal and Rebalancing
File information
Last updated
Original upload
Created by
Uploaded by
Virus scan
Tags for this mod
About this mod
Removes level caps from civil & combat abilities, attributes, and player level, as well as changes some values to leveling/character creation.
Credits and distribution permission
Author notes
This author has not provided any additional notes regarding file permissions
File credits
This author has not credited anyone else in this file
Donation Points system
This mod is not opted-in to receive Donation Points
Version 3.5
Version 3
This is a mod that is a solution/fix to an already existing mod Weight and Level Cap mod. as of this moment the mods creator Gid2525 has fixed his mod, and I recommend that if you’re looking for a mod built more for convenience then check out his mod. Also I noticed at the time that pick-pocketing requires thievery of equal level to the npc level, meaning you would never be able to keep up with your thievery and past fort joy’s island would be almost impossible to pick pocket anyone. so I looked at the mod KTGrowth, and did something similar with my mod, since otherwise the mod would be incompatible with my mod/level cap mods in general. Note that the thievery problem has been fixed, meaning there is no need to really change around the level balancing, but since I have gotten used to it, and people really like the KTGrowth mod, I’m still keeping it. As well as looked at Lucky Breaks & Auspicious Beginnings, and took some ideas (not as strong as the mod) in adding some points in character creation, once again no longer needed, but I don’t like how little the Vanilla game gives you, and I feel that LB&AB gives you a little too much for a balanced game experience.
This is my fix mod, I made it for me and my friends but seeing how people were asking for others to make a not laggy level cap mod so I uploaded it here. This is no longer the case, however I feel my mod is different enough from other level cap mods, to warrant keeping it up to date. Note that, I am not a regular modder, and unfortunately cannot provide 24/7 «customer service» I will try my best to look at problems, but no promises.
Difference between mine and gid2525 mods:
Well, when i play games modded i try to keep things balanced as much as
possible, and i feel like my mod reflects that. Gid2525’s mod is more
about removing all limits and making the game more convenient.
Things Gid’s mod does that mine doesn’t.
-Removes accuracy penalty for using weapons above your level.
-Greatly increases carrying weight/carrying weight scaling.
-Optional- Increase of weapon range cap.
Things my mod does that Gid’s doesn’t.
-Re-balances points granted for each level.
-Slightly increases carrying weight/carrying weight scaling.
-Stores drop all items up to 300 on death.
-Re-balances points in character creation.
Recommended Mods:
These are mods that I personally recommend you use with or without my mod.
— Level up all your equipment, including uniques! By: LadyCassandra. This is just a great mod! I always regretted finding something with really good stats, but just too low of a level to actually justify using it, but this mod lets you level your equipment up to you, or even past you. but don’t be creeping on the little girl.
-Any of Odins class reworks/additions By: Odinblade96. Odins mods usually turn out great, cannot get enough of them! hope he eventually reworks all the mage trees! I would highly recommend checking him out. Although if you have steam you may want to check out his mods there (for convenience)
-Bartering Tweaks By: LaughingLeader. As someone who usually plays with friends, it always sucks when you have to let one person be the merchant of the group, thank god Larian made lucky charm global, but I definitely feel this mod should just be added to the game in some way. Although if you have steam you may want to check out his mods there (for convenience)
-Interesting Uniques By: Bardblue. I use most of bard’s mods, Bard, Odin, Laughing are all great mod makers, would really recommend checking them out. Although if you have steam you may want to check out his mods there (for convenience)
-Lucky Breaks and Auspicious Beginnings By: Mwulf. Big thanks to Mwulf for putting up with my shenanigans on DE release, if you feel like early game is too hard, then I would highly recommend checking out LB&AB.
(if you know a mod/have a mod that you think goes well with mine, let me know and I’ll test it out and add it here)
Bugs:
— Frames can drop slightly, but that is not that big of a deal.
— Loading times are increased, not much i can do.